EN HJERTEHILSEN TIL KULTUR NORGE!



Hvor hult hadde ikke hjertet mitt blitt uten kultur? 
Da jeg var liten var det musikken som hjalp meg og bryte ned ensomhetens harde mur.
Først Ole Brum og Ronja Røverdatter, før musikalen Annie  og Olivier ble en av de aller største musikalske skatter.  Opplevelsene gjorde meg så lykkelig og rik og gudene skal vite at jeg mange flotte musikalske minner fikk.

Sigvart, Kurt og Bjørn. 
De har alle fått meg til å lytte og nyte musikken ei god stønn.
Maria smeltet hjertet mitt som Annie som barn.
Nå ser jeg henne på scenen som voksen og erfaren. 

Eva synger så vakkert.
  Ofte er tekstene så nydelige at de går rett hjem.
Maria Mena har lenge vært en favoritt.
Hun skriver ofte så ærlige tekster at de når og trøster hjertet mitt.

Skorgan,  Paus, Krogh og Bjarte Hjelmeland.
Takk for fantastiske show med gøyale musikalske øyeblikk.
Jeg har både sunget, grått og fått hysteriske latterkick.

 Else Kåss Furuseth, jeg elsker deg!
Ingen håndterer komikk og livets alvor bedre på scenen enn deg.
Jeg både ler og gråter men mest av alt applauderer jeg for deg. 
Jeg føler meg styrket og mindre alene på grunn av mennesker som deg.

Rybak og Soli Tangen. 
Jeg er så glad for at jeg har fått høre deres musikalske talent. 
Heller ikke den eneste gangen jeg fikk oppleve fantastiske Anders Vangen vil bli glemt.

Werner.❤️ Du vil alltid stå mitt hjertet så nær.
Ser du at jeg klarte og leve videre og holde den musikalske gleden stor og kjær?
Jeg gråt og sørget i tre år over at du ikke lenger var her. Jeg gråt etter hver eneste konsert jeg gikk på over at det aldri mer skulle være du som sto der. 

Elisabeth.❤️ Helt fra jeg var barn har jeg elsket stemmen din som en ukjent men elsket venn.
Mange år senere ville skjebnen det slik at du skulle bli en ekte og god venn.
Jeg sørget så dypt over vår kjære venn at jeg sleit med og slippe musikken inn i hjertet igjen.
Det var du kom med trøst, sang og humor og litt etter litt fikk åpnet hjertet mitt for sang. Det var du som fikk hjerterpumpa for kultur og den musikalske gleden atter i gang.

  Du vet du er den aller kjæreste musikalske engelen jeg har igjen. 
Du gir musikk, og gode gleder som på løpende bånd,
 men det aller fineste er å kjenne din stødige og trygge hånd.




Kommentarer