LA OSS SNAKKE OM KJÆRLIGHET......





La oss snakke litt om kjærlighet.
Den er aldri feil så lenge den føles med ærlighet.
Det er ikke gitt alle og oppleve den som lett. Noen må kjempe ekstra hardt selv om det de føler for hverandre føles rett. I noen land er det ulovlig og elske rett og slett. 

Noen finner den tidlig, andre finner den seint.Noen er homo, noen er bi og andre er helt straight.
Kjærlighet bør uansett omfavnes og alt bør være like greit.
Vi må la våre medmennesker være seg selv. Ikke døm dem i det skjulte for ting du aldri har opplevd på kroppen selv. 

Hjertet mitt er så sårt, så ømt.
Redd for og igjen bli avvist og forsømt. 
Hjertet som om nærhet og lidenskap så lenge har drømt. 
Tross sine iherdige forsøk. 

 Ekte kjærlighet er ikke skjenket alle.
Noen har opplevd og både snuble og falle. 
Kjærligheten har gjort meg både sårbar og lei.
Jeg elsket lenge et menneske som aldri kunne gjøre annet enn og knuse all håp for meg. 
Til slutt var jeg helt inneforstått med at den store kjærligheten skjedde alle andre og ikke meg. 

Men så kom det menneske som skulle snu alt.
Den indre muren og uroen forsvant. 
Du har gjort mer for meg og mitt hjertet enn jeg  ennå har rukket og fortalt.
Du vet ikke at du har fått en del av hjertet mitt alt. 

💓💓💓

 


Kommentarer