REIS DEG!

 



Reis deg roper min indre stemme strengt. 

Dette året har både dører blitt åpnet og stengt.

Jeg har både flydd høyt av lykke samtidig som jeg har erfart at omstendigheter har gjort at hjertet i veggen  også har blitt smadret og slengt.  

Livskraften er sterk.

Livsgleden likeså. 

Men det er ikke alltid like lett og stå rak i ryggen og hoppe opp  klar til å stå.

Den indre selvkritikeren og den gode selvfølelsen sloss veldig mot hverandre akkurat nå.


Jeg er sterk og kjærlig og vil mine kjære alt vel.

Men jeg innrømmer at jeg har stunder hvor den det er vanskeligst å elske er meg selv.


Jeg er opptatt av å være sterk for andre.

Blir jeg såret er det lettest og klandre seg selv enn den andre. 


Vis deg rak, stolt og sterk roper min indre stemme. 

Men selv om jeg vet om min indre kraft er det ikke alltid like lett og få det til å stemme.

Livet har gjort meg sterkere men også mer sårbar.

Bare jeg kjenner smerten fra de dypeste sorgene hjertet har.




Kommentarer