DU VEKKER KVINNEN I MEG....

 

Du tente ilden i meg. 
Alt jeg ønsker er at du skal se kvinnen i meg.
Du gir meg en følelse så sterk at det kribler i hele meg.

Sommer, vinter og vår. 
Et forhold blir til etter hvert  små frø man sår. 
Det er en stolt kvinne som ved siden av deg står.

Du vekker lidenskap som en ild. Du får meg til å føle at det ikke er en ting du og jeg ikke kan få til.

Åpne dørene til nye landskap vær så snill.
La oss kjenne hvor godt det er å være til. 
 La oss skape gode stunder med vennskap, ømhet og sex. 
Jeg har følt i vår og sommer at du er verdens fineste sjakktrekk. 

Du får hjertet mitt til å slå så hardt. 
En ny og annerledes kribling i kroppen så sterk som jeg aldri har hatt.

Du gjør mer for meg enn du vet. Du lar meg kjenne ekte og dyp forelskelse og kjærlighet.
Om den varer eller ei, vil jeg alltid være evig takknemlig for å ha møtt deg. Fra første øyekast jeg for deg falt. Å elske deg har alltid vært det letteste av alt.💓


Skrevet i juli 2020. 





Kommentarer