ENGEL I MØRKET.


 ENGEL I MØRKET.


Du kom nær da jeg trengte det som mest.
Kreft og frykt hadde brast inn i familien min som en ubuden gjest.


Jeg møtte deg så ulykkelig og stille.
Jeg vil aldri glemme hvor raust og spontant du tok meg i armene dine.
"Jeg er her" visket du. I de neste årene er det få som ga meg mer glede og trøst enn nettopp du.


Noen ganger er det ikke de nærmeste vennene som når deg best. Lenge var det deg jeg slapp inn mest.
Det første året var det du som holdt meg mer oppe enn folk flest.


Besøk, latter og gode øyeblikk. Jeg vil alltid være takknemlig for alle de gangene det sto på mobilen at du hadde ringt.


Vi snakket alltid ærlig om livet du og jeg, da sorgen traff deg lot du meg også trøste deg.
Årene har gått. Fremdeles kjenner jeg dyp takknemlighet for at du var der og hjalp meg igjennom mitt livs vondeste sjokk. ❤ 

Skrevet 6 november 2019.
 
Glad i deg Elisabeth. Takk for ditt varme vennskap.  Jeg vil aldri, aldri glemme den sterke kvelden vi delte 7 november 2014 hvor du tok min hånd og aldri har sluppet den siden.....
 

Kommentarer