IKKE BE MEG GLEMME.....

 

Ikke be meg glemme kjære deg.
Alt jeg ønsket var en real sjanse med deg. 
Jeg fant lidenskap, styrke og ro takket være deg.

Du vekket meg til live. 
Du ga meg en så sterk klarhet og et håp om at mitt sorgtunge hjertet endelig kunne få hvile.
Du hadde vært i mine drømmer lenge og vel, jeg var helt i himmelen da vi spiste vår første middag en kveld. 

Jeg ville bare sveve og kjenne lykken med deg.
Uten og måtte reflektere over hvor vi kom til å ende opp du og jeg. 
Jeg ville ta til meg øyeblikket. Jeg visste alltid jeg var oppriktig og dypt forelsket i deg jeg.

Hjertet mitt føles så ømt. 
Du har tatt det med deg og rømt.   
Det føles som om hjertet mitt har blitt forsømt.
Mitt hjertekammer for felles drømmer sammen med har du selv knust og tømt.

Bare tørk tårer, gi faen og glem. Men samme hvor mye jeg tenker det, lengter jeg hver kveld etter å få et siste kyss og en varm klem. 

 Jeg føler inderlig og vond hjertesorg over alt vi ikke var. 
Jeg alltid et realt håp i hjertet bar. Du har likevel gjort mer for hjertet mitt enn noen andre har.
For det, du min evige takknemlighet har.   


 Kjæreste du....for meg var du alltid umulig å glemme og aldri vanskelig å elske.💓💓💓 Jeg savner deg mer enn du vet. 

                   


Kommentarer