Å SLIPPE HJERTET FRI!



 Jeg har aldri gått på noen lett kjærlighets sti. 

Hjertet mitt har kjempet stritt og ofte følt seg alt annet enn lykkelig og fri.

Joda det har vært erfaringer og lidenskapelige drypp. 

Men altfor ofte har jeg følt meg alene som ute på havets dyp.

💓

Men jeg minnes deg som jeg følte stor lykke med da jeg var tjue.  Du var fem år eldre og kjørte en kul rød bil. En tid elsket jeg både deg og din røffe stil.

💓

Noen dumme frosker forsvant av seg selv. 

Egoistiske og høye på seg selv.

De så aldri meg og ville styre hele "løpet" selv.

Men en varm sommer traff jeg en gutt som var både kjekk og veldig blid, men jeg rakk knapt å date han før han døde og ble den blide gutten fra en svunnen tid. 

💓

En eks ble en veldig god venn. 

Du vet godt hvem du er. Takk for at du aldri gjorde vår videre relasjon sår og vanskelig.

💓


Jeg har derimot tapt hjertet mitt enda mer.  I flere år var Jan Werner alt jeg drømte om ingen fler. 

Han visste det så godt. Men behandlet alltid hjertet mitt utrolig flott.

💓

Lite visste jeg da at det skulle vise seg og bli kjærligheten til en annen som virkelig kom til å gjøre det trått.  Jeg har slitt i årevis og rett og slett hylgrått! Å være så lenge dypt og inderlig  ulykkelig forelsket var aldri godt. Nå er døren endelig lukket og følelsene helt sluknet.

💓

Det fantes heldigvis en som skulle endre alt. Ingen kjenner fremtiden men la det likevel være sagt at det var han som likevel har satt bitene på plass. 

Du får blodet mitt til å bruse.

Hjertet til å banke.

Å lidenskaps drømmer løper løpsk nesten til en hver tid. 😉

Nettopp på grunn av deg har hjertet mitt endelig sluppet fri.

Du har fått meg til innse at hjertet mitt er ment til å elske noen gjensidig.

For det vil jeg være deg dypt og evig takknemlig. 

💓


Happy Valentine💓. La oss huske på at kjærligheten til alle vi har rundt oss er minst like viktig. Vær også en god og trofast venn og medmenneske for dine omgivelser. 

Du som hater all snakk om romantikk og Valentins les gjerne HER.


Kommentarer