DU FIKSA HJERTET MITT.

 


 Til min egen MR. BIG.💓 (Velkjent som en av hovedpersonene i Sex og singelliv. )

I år er det 10 år siden vi møtes for aller første gang. Jeg juger ikke når jeg sier at jeg ble betatt ved første øyekast. Vi pratet lite til å begynne med, men jeg elsket å iaktta deg på avstand. Se humoren og skøyerfjeset ditt. Kunnskapen og hvor lett du kom i prat med folk. Jeg har alltid blitt dratt mot deg. Med nysgjerrighet, spenning og følelser. Alltid når vi har vært på samme  sted har jeg ønsket å være mest mulig i nærheten av deg. Hjertet mitt banker og jeg smiler bare av å skrive dette og av og tenke tilbake. 

Fire  år etter vårt første møte ba du meg ut på vår aller første date på en fin restaurant i Oslo. Jeg var i himmelen, men visse omstendigheter ødela litt for oss. Omstendigheter som ikke hadde med oss å gjøre men som likevel satte sitt preg på kvelden. Det vet du i ettertid at jeg er veldig lei meg for. Du strålte mot meg, og klemte meg så varmt. Jeg følte jeg kunne blitt i armene dine i en halv evighet. Jeg svevde lenge den sommern, men mot høsten forsvant du og det tvang meg til å gi slipp men jeg glemte aldri. 



I dag er det nøyaktig et år siden du braste inn i livet mitt på nytt. 6 år etter den første sommeren. Jeg glødet over begeistring også denne gang. Lot tvilen komme deg til gode og la alle tidligere skuffelser fare. Vi skravlet på telefon og gledet oss til å møtes. Denne daten gjorde opp for alt som var så sårt med den første. Jeg blir øm i hjertet og nesten litt vemodig av å tenke på den, for jeg var SÅ lykkelig da. Den kvelden. Den sommeren. Jeg var SÅ sikker i min lykke, mine følelser og lidenskap som jeg kanskje aldri har vært før. Jeg var klar for å gi deg hver bit av hjertet mitt. Jeg lengtet så etter og å ENDELIG få sveve og være lykkelig for det var vi. Vi har en kjemi som jeg aldri har opplevd med noen før. De opplevelsene du og jeg har delt og deler, var for meg så ekte da jeg møtte deg igjen, selv etter 6 år. Så etterlengta så riktig. Det føles de ennå. Jeg trengte å kjenne dem. Kjenne nærheten din, at noe falt på plass inni meg. 



 Det fineste en kjæreste, ja jeg vil si også mennesker generelt kan gjøre for hverandre er å være raus nok til å omfavne hverandres sårbarhet og hemmeligheter med varme og respekt.  Det har du gjort i aller høyeste grad og jeg vil aldri glemme kjærligheten, varmen og ømheten du møtte meg med da jeg fortalte deg min dypeste, såreste hemmelighet. En hemmelighet som har slitt, verka og knust hjertet mitt en million ganger. Ordene du sa da jeg hadde snakket og grått ferdig er noe av det mest vakreste og tolerante jeg har hørt.  Hva de var skal forbli som en diamant privat mellom oss. 

Du visste etter denne samtalen at jeg etter flere år med et sårt, tornefullt og rått følelsesliv lengtet etter sann lykke. Å sveve på rosa skyer og føle meg elsket på riktig. Du fiksa hjertet mitt. Satte det på plass med denne sterke forelskelsen  jeg følte mellom oss. Vise meg sannheter om både livet mitt og kjærligheten. Du som tente ilden, forelskelsen, og lidenskapen i meg som ingen annen mann har gjort på samme nivå før deg. Du som viste meg at min livs største (fortapte) kjærlighet ikke har noe mening, aldri har hatt noe mening eller grobunn i det virkelige liv når den ALDRI har kunnet bli gjengjeldt. Du som endelig fikk hjertet mitt fri. Roen til å synke over meg og ikke minst fikk du meg til å akseptere meg selv på et enda dypere nivå, min historie og det faktum at det er ikke alt i livet man trenger svar på, livet blir til mens det går.  



 
 Jeg skriver dette innlegget fordi fortsatt etter et år betyr du så uendelig mye for meg. De som kjenner meg godt og også de som har lest bloggen tidligere vet at kjærlighetslivet er noe jeg har strevd sikkerlig, sikkerlig med og det derfor er det en glede for meg å skrive at jeg endelig har fått ro.  Likevel skulle jeg ønske jeg satt med større lykke i hjertet et år senere.  Det gjør vondt å ikke kunne det. Å være forelska er ikke bare enkelt og for å si det på en humoristisk måte føler jeg meg av og til som Carrie Bradshaw i sex og singelliv. 😉 

Men det er fremdeles deg jeg kan snakke i timevis med. Det  er du som får meg til å le høyt om så det er midt på natta.  Det er fremdeles deg jeg drømmer om. Det er fremdeles i dine armer jeg vil ligge. 

Uansett hvor fremtiden fører oss vil DU alltid være den mannen som fiksa hjertet mitt. Det vil jeg alltid elske deg høyt for.💓

Kjærlig hilsen din Carrie.💋💓

Kommentarer