PUPPEN & RULLEMOR

 


Vi har alle hørt om Tuppen og Lillemor. Snart skal dere få hilse på Puppen og Rullemor. 

Bestevenninnen min og jeg har rugget på denne iden siden før jul. Nå skal eventyret få starte. Vi skal starte opp vår egen SO ME kanal (Forkortelse på sosiale medier) Youtube kanal og Instagram. Noen av dere leste om oss i Larviks lokalavis til jul, der jeg nominerte Febe og vennskapet vårt i fjorårets julekalender "Min beste venn". Vennen og jeg lever svært ulike liv, men båndet er kruttsterkt likevel. 

Vi ble som mange vet kjent igjennom Jan Werner Danielsen, det er hele 18 år siden nå. 

Hva er det som har gjort at Puppen og Rullemor har oppstått tenker du kanskje?

Jeg har alltid møtt verden rullende, da jeg ble født med Cerebral Parese, mens Febe lever med en pupp, etter brystkreft. Sammen vil vi snakke og skrive med dere om livet, samfunn, holdninger og likestilling. Vi vil vise dere hvem vi er, som mennesker og nære venner.  Følg med på latter og humor, alvor og dybde. Febe har lederstilling på Ikea, eget firma og alltid 50 baller i lufta. Hun er gift, har barn og et lite nydelig barnebarn. Jeg er ufør, enslig og uten barn. Skribent, brennende engasjert og tante med verdens største og stolteste T.   Mange kan lett kaste litt fordommer om hva vennskapet handler om og hva vi har å gi hverandre.



Vi vil ta med kamera når vi er på reiser, har kule opplevelser og humoristiske øyeblikk, men også gi dere nære og ærlige øyeblikk uten filter. Er det noe vi alltid har kunnet er det å snakke sammen om livet og møte motgang med mest mulig mot. Vi vil snakke med folk som inspirer oss, samtidig som vi vil la dere hilse på noen mennesker som betyr mye for oss personlig. 

 Febe og jeg har et sånt type vennskap som bare har blitt bedre og tettere med årene. Vi ler, griner, klemmer og tåler at det går en kule varmt en gang i blant. Men best og viktigst er at vi alltid er der for hverandre. 
Følg oss gjerne på gjerne på Instagram Her.
Youtube kanalen finner du Her


Vi ses i helgen.


Kommentarer